Zasielame na Slovensko

Na Slovensko zasielame tovar podľa Vašej voľby na výdajné miesta nášho partnera Zásielkovňa.sk "Z-point", alebo priamo do Vašich rúk doručením Slovenskou poštou. Obaja partneri sú špecialisti v odbore doručovania zásielok. Pohyb Vašej zásielky z na slovenskú môžete sledovať online v systéme Track & Trace.

Zasielame na Slovensko

Spoľahlivo. Jednoducho. Lacno. Zadarmo pre objednávky od EUR 60.

Na Slovensko zasielame tovar podľa Vašej voľby na výdajné miesta nášho partnera Zásielkovňa.sk "Z-point", alebo priamo do Vašich rúk doručením Slovenskou poštou. Obaja partneri sú špecialisti v odbore doručovania zásielok. Pohyb Vašej zásielky z na slovenskú môžete sledovať online v systéme Track & Trace.

Spôsob doručenia si sami zvolíte v procese objednania. Doručenie trvá cca. 3-5 pracovných dní. Tovar máme skladom a expedujeme z Česka najneskôr druhý deň.

Koľko stojí zaslanie na Slovensko?

Obchod s pánskymi košeľami a kravatami SmartMen.cz ponúka jednotné ceny pre balíky do hmotnosti 5 kg (až 10 pánskych košieľ).

Výdajné miesta Zásielkovňa.sk € 2.50

Balík do ruky Slovenská pošta € 4.00

Ceny sú uvedené v Euro vrátane DPH. Najvyššia možná hmotnosť balíku je 5 kg. Napríklad zásielka 1 košeľa a 1 kravata váži do 1 kg.

Dopravné a balné zdarma kamkoľvek po Slovenskej republike pri výške objednávky od €60.

Ako zaplatiť objednávku tovaru na Slovensko?

Za objednávku zaplatíte jednoducho aj v Euro a na dobierku!

Tovar na SmartMen.sk možné uhradiť v hotovosti v Euro dobierkou na všetkých výdajných miestach Zásielkovňa.sk na Slovensku, alebo pri prevzatí balíka prostredníctvom Slovenskej pošty.

Objednávku je možné zaplatiť v Euro platbou vopred na účet SmartMen.sk v Euro vedený v banke na Slovensku. Zákazník neplatí žiadne dodatočné poplatky za medzinárodný prevod prostriedkov.

Platobnou kartou v CZK - akceptujeme platobné karty vydané bankami vo Slovenskej republike a Českej republike. Platbu možno vykonať len v CZK. Konverziu z EUR do CZK automaticky zabezpečuje banka zákazníka, ktorá vydala platobnú kartu.

Ako môžem vymeniť, vrátiť a reklamovať tovar?

Na tovar zakúpený v eshope SmartMen.sk sa vzťahuje predľžená lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru bez udania dôvodu 30 dní od prevzatia zásielky zákazníkom. O Vašom zámere tovar zaslať späť nás prosím krátko informujte jednoduchým formulárom odoslaným z prostredia nášho obchodu. Až potom tovar, prosím, zašlite Slovenskou poštou alebo osobne zaneste na pobočku Zásielkovňa.sk, ktorá ponúka službu Reklamačný asistent. My Vás vybavíme kódom zásielky, ktorý odovzdáte na Z-pointu. Náš partner Zásielkovňa.sk nám zásielku doručí späť a my Vám zašleme peniaze na Váš účet. Pri reklamácii alebo vrátení tovaru na výdajné miesto Zásielkovňa.sk so službou Reklamačný asistent nič neplatíte!

Diskusia

(0 komentářů)

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie