Reklamácia

Dôvera zákazníka je našou prioritou

Prevádzkovateľ eshopu SmartMen.sk a zároveň výrobca pánskych košieľ a kravát SmartMen kladie vysoký dôraz na budovanie dôvery zákazníkov v nakupovaní na internete a obzvlášť na vlastnom eshopu. Majitelia a zamestnanci eshopu budú vždy v najvyššej možnej miere vychádzať v ústrety zákazníkovi v oblasti uznania reklamácie a jej vyriešenie k spokojnosti zákazníka v čo najkratšej dobe.

Reklamačný poriadok eshopu SmartMen.sk

1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "reklamácie").

2. Predávajúcim je v zmysle tohto Reklamačného poriadku spoločnosť DENIMAR TAILORING s.r.o., so sídlom Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01, Česká republika, IČ: 28738829. Kupujúcim sa rozumie osoba, ktorá nakupuje prostredníctvom internetového obchodu www.smartmen.sk.

3. Reklamáciou sa rozumie oznámenia kupujúceho o chybách tovaru, ktoré bolo urobené bez zbytočného odkladu po tom, keď kupujúci takúto chybu zistil.

4. Chybou tovaru sa rozumie stav, kedy bol tovar odovzdaný kupujúcemu v akosti a prevedení, ktoré nezodpovedá príslušnej norme, alebo právnemu predpisu alebo účelu, na ktorý sa obvykle používa.

5. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.

6. Kupujúci môže uplatniť oprávnenú reklamáciu jedným z uvedených spôsobov:

    • vyplnením formulára nižšie na stránke
    • emailom na adresu: info@smartmen.cz
    • telefonicky na Help lince: +420 725 976 766
    • poštou: DENIMAR TAILORING s.r.o., Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01

7. Kupujúci je pri podávaní reklamácie povinný doložiť:

    • na vyžadanie doklad o predaji tovaru (daňový doklad, prípadne potvrdenie o uhradení tovaru)
    • reklamovaný tovar s kompletným príslušenstvom,
    • podrobný popis závady.

8. Predávajúci vyhotoví kupujúcemu doklad o prijatí tovaru do reklamácie.

9. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:

    • opotrebenie veci jej obvyklým užívaním,
    • poškodenie živly (napr. voda, oheň či blesk a pod),
    • poškodenie tovaru pri preprave (táto reklamácia sa rieši priamo s dopravcom).

10. Predávajúci nezodpovedá za také chyby, ktoré vzniknú nešetrným zaobchádzaním, násilným mechanickým poškodením tovaru zo strany kupujúceho alebo ošetrovaním výrobku, ktoré je v rozpore s doporučeným ošetrovaním výrobku na etikete nesúci túto informáciu.

11. V prípade oprávnenej reklamácie je tovar spotrebiteľovi bezplatne opravený. Pokiaľ sa jedná o neodstrániteľnú závadu je tovar vymenený za nový. V prípade výmeny tovaru začína plynúť nová záručná lehota. Ak predávajúci uzná reklamáciu, uhradí zákazníkovi spätne náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru.

12. Kupujúci zašle na vlastné náklady v pôvodnom a nepoškodenom obale tovar na adresu predávajúceho. Reklamácie zasielajte iba bežnou balíkovou poštou, dobierkou nebude prijatá.

13. Po vzájomnej dohode predávajúceho s kupujúcim môže byť reklamácia vybavená poskytnutím zľavy, vrátením peňazí, alebo výmenou tovaru.

14. V prípade, že reklamácia nebude uznaná zašle predávajúci kupujúcemu tovar späť a to výlučne na jeho náklady.

15. Lehota na vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady je bez zbytočného odkladu 30 kalendárnych dní, ak sa strany nedohodnú inak. Táto lehota začína plynúť dňom prijatia reklamácie. Ak nebude lehota dodržaná, má spotrebiteľ právo na výmenu chybného tovaru alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie