Reklamácia tovaru zakúpeného v eshope SmartMen

Prevádzkovateľ eshopu SmartMen.sk a zároveň výrobca pánskych košieľ a kravát SmartMen kladie vysoký dôraz na budovanie dôvery zákazníkov v nakupovaní na internete a obzvlášť na vlastnom eshopu. Majitelia a zamestnanci eshopu budú vždy v najvyššej možnej miere vychádzať v ústrety zákazníkovi v oblasti uznania reklamácie a jej vyriešenie k spokojnosti zákazníka v čo najkratšej dobe.

Reklamačný poriadok eshopu SmartMen.sk

1. Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady (ďalej len "reklamácie").

2. Predávajúcim je v zmysle tohto Reklamačného poriadku spoločnosť DENIMAR TAILORING s.r.o., so sídlom Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01, Česká republika, IČ: 28738829. Kupujúcim sa rozumie osoba, ktorá nakupuje prostredníctvom internetového obchodu www.smartmen.sk.

3. Reklamáciou sa rozumie oznámenia kupujúceho o chybách tovaru, ktoré bolo urobené bez zbytočného odkladu po tom, keď kupujúci takúto chybu zistil.

4. Chybou tovaru sa rozumie stav, kedy bol tovar odovzdaný kupujúcemu v akosti a prevedení, ktoré nezodpovedá príslušnej norme, alebo právnemu predpisu alebo účelu, na ktorý sa obvykle používa.

5. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.

6. Kupujúci môže uplatniť oprávnenú reklamáciu jedným z uvedených spôsobov:

    • vyplnením formulára nižšie na stránke
    • emailom na adresu: info@smartmen.cz
    • telefonicky na Help lince: +420 725 976 766
    • poštou: DENIMAR TAILORING s.r.o., Žítkova 2791/25, Jablonec nad Nisou, 466 01

7. Kupujúci je pri podávaní reklamácie povinný doložiť:

    • na vyžadanie doklad o predaji tovaru (daňový doklad, prípadne potvrdenie o uhradení tovaru)
    • reklamovaný tovar s kompletným príslušenstvom,
    • podrobný popis závady.

8. Predávajúci vyhotoví kupujúcemu doklad o prijatí tovaru do reklamácie.

9. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade:

    • opotrebenie veci jej obvyklým užívaním,
    • poškodenie živly (napr. voda, oheň či blesk a pod),
    • poškodenie tovaru pri preprave (táto reklamácia sa rieši priamo s dopravcom).

10. Predávajúci nezodpovedá za také chyby, ktoré vzniknú nešetrným zaobchádzaním, násilným mechanickým poškodením tovaru zo strany kupujúceho alebo ošetrovaním výrobku, ktoré je v rozpore s doporučeným ošetrovaním výrobku na etikete nesúci túto informáciu.

11. V prípade oprávnenej reklamácie je tovar spotrebiteľovi bezplatne opravený. Pokiaľ sa jedná o neodstrániteľnú závadu je tovar vymenený za nový. V prípade výmeny tovaru začína plynúť nová záručná lehota. Ak predávajúci uzná reklamáciu, uhradí zákazníkovi spätne náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru.

12. Kupujúci zašle na vlastné náklady v pôvodnom a nepoškodenom obale tovar na adresu predávajúceho. Reklamácie zasielajte iba bežnou balíkovou poštou, dobierkou nebude prijatá.

13. Po vzájomnej dohode predávajúceho s kupujúcim môže byť reklamácia vybavená poskytnutím zľavy, vrátením peňazí, alebo výmenou tovaru.

14. V prípade, že reklamácia nebude uznaná zašle predávajúci kupujúcemu tovar späť a to výlučne na jeho náklady.

15. Lehota na vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady je bez zbytočného odkladu 30 kalendárnych dní, ak sa strany nedohodnú inak. Táto lehota začína plynúť dňom prijatia reklamácie. Ak nebude lehota dodržaná, má spotrebiteľ právo na výmenu chybného tovaru alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

  • Doprava zdarma na všetky objednávky od €80
  • Množstevné zľavy 20% ihneď pri každom nákupe
  • Odstúpenie a výmena vždy zadarmo cez Zásielkovňa.sk
  • Zľava na hodvábnu kravatu ku každej košeli ETERNA
  • Pre firemný dress code vzorky na vyskúšanie veľkostí zapožičiame zadarmo
  • Predchádzajúca
  • Ďalší
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie