Menu

Zasielame na Slovensko - Rýchlo, bezpečne, lacno

Počet prezretí 2216

Na Slovensko zasielame tovar podľa Vašej voľby na výdajné miesta nášho partnera Packeta.sk, alebo priamo do Vašich rúk kuriérom. Obaja partneri sú špecialisti v odbore doručovania zásielok. Pohyb Vašej zásielky z na slovenskú môžete sledovať online v systéme Track & Trace.

Zasielame na Slovensko - Rýchlo, bezpečne, lacno

Spoľahlivo. Jednoducho. Lacno. Zadarmo pre objednávky od EUR 80

Na Slovensko zasielame tovar podľa Vašej voľby na výdajné miesta nášho partnera Packeta.sk, alebo priamo do Vašich rúk doručením kuriérom. Obaja partneri sú špecialisti v odbore doručovania zásielok. Pohyb Vašej zásielky z na slovenskú môžete sledovať online v systéme Track & Trace.

Spôsob doručenia si sami zvolíte v procese objednania. Doručenie trvá cca. 3-5 pracovných dní. Tovar máme skladom a expedujeme z Česka najneskôr druhý deň.

Koľko stojí zaslanie na Slovensko?

Obchod s pánskymi košeľami a kravatami SmartMen.sk ponúka jednotné ceny pre balíky do hmotnosti 5 kg (až 10 pánskych košieľ).

Výdajné miesta Packeta.sk € 4.95

Kuriérom € 5.95

Ceny sú uvedené v Euro vrátane DPH. Najvyššia možná hmotnosť balíku je 5 kg. Napríklad zásielka 1 košeľa a 1 kravata váži do 1 kg.

Dopravné a balné zdarma kamkoľvek po Slovenskej republike pri výške objednávky od €60.

Ako zaplatiť objednávku tovaru na Slovensko?

Za objednávku zaplatíte jednoducho aj v Euro a na dobierku!

Tovar na SmartMen.sk možné uhradiť v hotovosti v Euro dobierkou na všetkých výdajných miestach Zásielkovňa.sk na Slovensku, alebo pri prevzatí balíka prostredníctvom Slovenskej pošty.

Objednávku je možné zaplatiť v Euro platbou vopred na účet SmartMen.sk v Euro vedený v banke na Slovensku. Zákazník neplatí žiadne dodatočné poplatky za medzinárodný prevod prostriedkov.

Platobnou kartou v EUR - akceptujeme platobné karty vydané bankami vo Slovenskej republike a Českej republike. Platbu možno vykonať v EUR.

Ako môžem vymeniť, vrátiť a reklamovať tovar?

Na tovar zakúpený v eshope SmartMen.sk sa vzťahuje predľžená lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru bez udania dôvodu 30 dní od prevzatia zásielky zákazníkom. O Vašom zámere tovar zaslať späť nás prosím krátko informujte jednoduchým formulárom odoslaným z prostredia nášho obchodu. Až potom tovar, prosím, zašlite Slovenskou poštou alebo osobne zaneste na pobočku Zásielkovňa.sk, ktorá ponúka službu Reklamačný asistent. My Vás vybavíme kódom zásielky, ktorý odovzdáte na Z-pointu. Náš partner Zásielkovňa.sk nám zásielku doručí späť a my Vám zašleme peniaze na Váš účet. Pri reklamácii alebo vrátení tovaru na výdajné miesto Zásielkovňa.sk so službou Reklamačný asistent nič neplatíte!

Diskusia

(0 komentárov)

Dopytovať vzorky zadarmo

POŽIČAŤ SI

Koľko stojí moja výšivka?

FORMULÁR

Aké oblečenie do firmy?

PORADIŤ SA

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať